Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 23 augustus 2016 interview

De accommodatie heeft niet van die heel grote ruimtes. Dit vind ik heel goed. De afspraken worden heel goed nagekomen. Wat ik heel fijn vind is dat er veel met familienet wordt gewerkt. Via hier wordt je goed op de hoogte gehouden en kun je ook reageren. Ze leveren goede zorg. Als mijn moeder iets niet wil, hoeft het niet. Ik vind het jammer dat er een grote wisseling is geweest van personeel. Mensen die mijn moeder kennen kunnen makkelijker met haar omgaan dan mensen die nieuw komen. Ik vind de medewerkers minder betrokken als ze mijn moeder niet goed kennen. Als ik iets vraag, wordt er ook iets mee gedaan. Ik vind het heel prettig dat er een huiskamerbegeleiding is, waardoor ze een hoop extra dingen kunnen doen met de bewoners. Er wordt wel wat gebakken of familie wordt uitgenodigd om te komen koken. Er zijn ook voldoende vrijwilligers die actief zijn en dit vind ik heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.