Archipel Passaat - Hof van Strijp

Strijpsestraat 144 5616 GT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben tevreden over het verloop en het nakomen van afspraken. Mijn moeder kan niet zo veel meer vanwege haar ziekte. Ze is dus afhankelijk van de verzorging. Denk aan hulp bij het wassen en aankleden. Dit verloopt wel goed. Het behandelplan van mijn moeder wordt uitgevoerd zoals het is afgesproken. De omgang met mijn moeder is goed. De medewerkers gaan ook netjes met mij om. Onlangs was ik bij mijn moeder en toen zat ze op een rare manier in haar stoel. Dit heb ik aangegeven bij de verzorging, de verzorging heeft haar weer rechtgezet. Ik merkte dat ze dit fijn vond. Mijn moeder is heel blij en tevreden over het personeel. Mijn moeder vindt soms dat ze lang moet zitten, ze wilt liever liggen. De verpleging geeft aan dat zitten beter is voor haar spijsvertering. Dus keuzes worden wel uitgelegd, dit is prima. Het is fijn dat het pand een serre heeft. Verder is de accommodatie rustig, dit vind ik fijn voor mijn moeder. Op dit moment ligt ze op een laag bed dat versteld kan worden. Verder liggen er matrassen omheen, dit om ongelukken te voorkomen bij het vallen uit bed. Dit vind ik helemaal super. Ze verzorgen haar goed en hebben over het algemeen tijd voor haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.