Archipel Passaat, Hof van Strijp

Strijpsestraat 144 5616 GT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Passaat, Hof van Strijp - Eindhoven op 4 april 2018 Interview

Ik had alleen maar lof voor de verzorging van mijn moeder. De medewerkers waren allemaal lief voor haar en ze behandelden haar met aandacht. Ik kon ook altijd bij ze terecht als ik het even moeilijk had. Ze namen echt de tijd voor mij en dat vond ik heel fijn. Ze wisten dat mijn moeder een zoetekauw was en daar hielden ze rekening mee. Er werden bijvoorbeeld lekkere dingetjes voor haar meegenomen. Daar fleurde ze dan helemaal van op. De locatie ligt hier geweldig. Je kunt naar de winkels en de markt is in de buurt. Het is hier allemaal gelijkvloers en de bewoners kunnen van afdeling naar afdeling vrij rondlopen. Het is kleinschalig wonen en dat vind ik gemoedelijk aandoen. Ik voelde mezelf hier thuis en er is goede nazorg geweest na het overlijden van mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat, Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.