Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 23 augustus 2016 interview

8.5

Ik vind de accommodatie mooi. Het hele grote voordeel vind ik is dat mensen oneindig door kunnen lopen. Het is heel huiselijk en ze hebben binnentuintjes waar veel aandacht aan besteed wordt om het af te stemmen op de bewoners. Ik vond de medewerkers fantastisch. Ze waren enorm betrokken bij ons en de zorg voor mijn moeder. Ik vond de informatie goed. Afhankelijk met wie je van doen hebt. De ene was wat korter en zakelijker en de andere waren warm en hartelijk. De zorg vond ik fantastisch. Zowel de verzorging als de activiteiten. Er werd heel goed naar mijn moeder gekeken wat zij nodig had en ook wat voor haar nog kon veraangenamen. Er werd meegedacht wat er qua activiteiten voor haar nog kon. Er waren vrijwilligers die in hun vrije tijd soms extra kwamen. De afspraken gingen over het geheel heel goed. Het ging in onderling overleg en werden bijgesteld waar nodig, met goede argumenten. De afspraken waren open, duidelijk en helder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.