Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 14 juli 2017 interview

4.2

Ik vind de communicatie tussen mijn vader en de medewerkers heel slecht. Er worden regelmatig afspraken vergeten aan mijn vader door te geven. Er wordt vergeten om op de juiste momenten bepaalde medicijnen te geven. Dat vind ik niet fijn. Mijn verzoeken wat betreft persoonlijke verzorging van mijn vader worden niet gehoord naar mijn mening. Ik ben tevreden over de contactpersoon verpleegkundige. De wil bij alle verzorgende is er, maar omdat er te weinig mensen op de werkvloer zijn, kunnen helaas dit soort dingen gebeuren. Ik vind dat de medewerkers zich niet voldoende verdiepen in de persoonlijke situatie van mijn vader. Er wordt te gemakkelijk met zijn situatie omgegaan. Ik zou willen dat de medewerkers iets actievere houding hadden. Er wordt na een paar dagen pas opgemerkt als zijn tv kapot is. Ik vind het heel jammer dat ze niet iets alerter zijn. Ik vind dat ik te veel moeite moet doen om gehoord te worden. Als ik dingen aangeef, wordt er op dat moment passend op gereageerd. Een vervolg daarvan komt er niet. De kamer van mijn vader is heel klein. De sanitaire voorzieningen moet hij delen met andere bewoners. Dat vind ik erg jammer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven

Beste heer/mevrouw, dank voor uw reactie. Team Passaat wil graag met u in gesprek om de verbeterpunten te bespreken. Zou u contact willen opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon van Passaat? U kunt haar bereiken via de receptie 040 296 60 00of via de mail: wilma.van.os@archipelzorggroep.nl. Met vriendelijke groet, Archipel Passaat

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.