Archipel Passaat - Hof van Strijp

Strijpsestraat 144 5616 GT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 12 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder is heel tevreden over de zorg die zij krijgt. Zij is nog goed mobiel maar krijgt wel hulp met het douchen. De zorginstelling is altijd goed bereikbaar zowel telefonisch als wanneer ik er zelf ben. Bij vragen voel ik mij altijd serieus genomen. Mijn moeder vindt het vooral erg leuk dat het dagbesteding programma op haar wordt aangepast. Medewerkers kijken waar haar interesses liggen en daar passen zij het programma op aan. Door medewerkers wordt zij ook betrokken bij andere activiteiten. Dit is omdat mijn moeder nog goed mobiel is en zij het leuk vindt om even wat anders te doen. De slaapkamer wordt goed bijgehouden en ziet er altijd netjes uit daar is zij zelf ook tevreden over. Zij kan overal rondlopen dat vind ik erg leuk voor haar omdat ze daardoor veel vrijheid heeft. Wanneer zij een keer op een andere afdeling wil eten is dat geen probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.