Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 17 juli 2017 interview

8.2

Op zich is de accommodatie goed. Ze hebben voldoende mogelijkheden zowel binnen als buiten. Maar mijn moeder moet meer buiten komen. Bovendien rookt mijn moeder graag. De rookruimte die ze nu hebben, is veel te klein hiervoor. Verder komen ze de afspraken altijd na. Maar soms moeten we een kwartier wachten. Ik word verder netjes gebeld, als er wat is of als ik er om vraag. Over het algemeen wordt er goed naar mij geluisterd. Alleen heb ik vaker opgemerkt, dat de rookruimte te klein is. Vervolgens wordt er niets meegedaan. Ik krijg daar ook geen antwoord op. Maar ook krijg ik geen uitleg, waarom het niet veranderd kan worden. Mijn moeder krijgt daar hele goede zorg. Maar de mensen hebben te weinig tijd om nog meer aandacht aan mijn moeder te besteden. Ze gaan met mijn moeder om zoals zij het zou willen. Zij wil een vriendschappelijk en informele omgang met de medewerkers.

Bent u of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.