Archipel Passaat - Hof van Strijp

Strijpsestraat 144 5616 GT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Voor zo ver ik weet is de zorg die mijn moeder ontvangt goed. Ze helpen haar met douchen en geven haar de goede medicatie. De medewerkers kennen iedereen bij naam en maken altijd tijd voor een praatje. Ze weten de persoonlijke mankementen en houden daar altijd rekening mee. Ik word altijd gemaild als er iets aan de hand is en dat vind ik prima. Ze hebben ook een online pagina waar ik alles kan vinden over de afdeling, bijvoorbeeld foto's van activiteiten die zijn geweest. Als ik de medewerkers iets vraag hebben ze ook altijd een antwoordt voor mij. De locatie zelf is groot, ze kan vrij rondlopen en ontmoet daardoor veel andere bewoners. De bewoners kunnen ook naar buiten als ze willen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.