Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 23 augustus 2016 interview

We zijn heel tevreden over de samenwerking tussen het personeel en ons als familie. We worden overal in betrokken. Ik vind vooral de persoonlijke aandacht die mijn moeder hier gekregen heeft goed. Ze ziet er altijd verzorgd uit en indien nodig wordt de arts erbij betrokken. De afspraken met de huishoudelijke dienst lopen wat stroever. De afspraken verder gaan prima. Er is altijd voldoende aandacht als we iets aangeven of vragen. We hebben voldoende informatie om een goed beeld te krijgen van hoe mijn moeder het maakt. De accommodatie is gelijkvloers met tuinen. De slaapkamers vind ik klein.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.