Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 9 juni 2017 interview

7.7

Afspraken komen over het algemeen op tijd en gaan goed. De kwaliteit van de verpleging is op orde. Ik word prima behandeld door de medewerkers. Ik hoop snel weer naar huis te kunnen. Ik heb geen klachten over het personeel. Ik word goed begeleid en heb geen verdere klachten. Bij de hulp tijdens nachtdiensten kan het soms wat langer duren voordat ik word geholpen. Ik krijg de indruk dat dit komt vanwege de onderbezetting van het personeel. Overdag heb ik hier geen last van. Over de accommodatie ben ik tevreden. Het vermaak en de activiteiten vind ik wel wart weinig helaas. Sjoelen of biljarten is er bijvoorbeeld niet. De avonden duren soms zo best lang. Tot slot zou ik aanbevelen waar ik woon, simpelweg omdat ik hier goed wordt verzorgd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.