Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 9 juni 2017 interview

Afspraken zijn goed voor zover ik deze heb. Ik heb veel lol met de verpleegsters. De behandeling die ik krijg is perfect. Het voelt hier vertrouwd. Ik praat met iedereen, alleen kan ik mij aan een iemand storen. De kwaliteit van leven is goed. Ik krijg hierbij alle medewerking. Het personeel heeft helaas weinig tijd, maar ik weet dat ze erg goed hun best doen en geef ze een 10! Over de accommodatie ben ik ook goed te spreken. Ik heb een fijne kamer. Aan het eind van dit jaar gaat dit gebouw gesloopt worden. Ik zal tijdelijk bij een verzorgingstehuis in de buurt gaan wonen. Ik hoop dat ik hier begeleid kan wonen. De omgeving hier is in ieder geval grandioos. Ik kom graag buiten, maar mag van de fysio niet te lang lopen. Tot slot zou ik zeker aanbevelen waar ik woon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet

Bedankt voor uw positieve waardering, wij brengen dit over op onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.