Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 21 februari 2017 interview

De afspraken die wij maken komen zij na. Als ik opmerk dat haar gehoor niet goed is en dat ze even moeten kijken naar de batterij van haar gehoorapparaat, dan nemen ze gelijk actie. Als ik aangeef dat haar gezondheid niet zoals gewoonlijk is, dan schakelen ze direct een arts in. Ze hebben aandacht voor mijn moeder. Soms helpen ze mijn moeder met puzzelen of ze doen spelletjes samen met de bewoners. Het eten is er goed. Ik kom soms langs als er gegeten wordt en het ziet er goed uit. Er is regelmatig een overleg met alle betrokken behandelaars. Dan wordt het zorgplan besproken van mijn moeder en waar nodig aangepast. Als zij meer hulp nodig heeft dan wordt dat geregeld. Ze proberen de bewoners wel zo zelfstandig mogelijk te houden. Het is een laag gebouw, er is een tuin waar ze lekker in kan wandelen. Het is goed bereikbaar. Op dit moment slapen ze nog met zijn tweeën op de kamer. Er zijn wel plannen voor een compleet nieuw gebouw en ik begreep uit de plannen dat iedere bewoner dan zijn of haar eigen slaapkamer krijgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.