Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 9 juni 2017 interview

7.5

De afspraken worden allemaal geregeld. Soms de ene keer beter dan de andere keer. De kwaliteit van verpleging is goed. Men helpt je overal mee. Ik heb er begrip voor dat de stagiaires nog moeten leren in tegenstelling tot het ervaren personeel dat weet hoe ze hun werk moeten doen. De aandacht die ik krijg vanuit het personeel wordt goed bijgehouden. De zorg die ik hier ontvang sluit aan op mijn behoeften. Er wordt over het algemeen goed naar mij geluisterd. De accommodatie is schoon en wordt goed bijgehouden. Het eten is prima. Ik lust niet alles maar dat hoort erbij. Ik zou het hier aanbevelen als iemand minder goed voor zichzelf kan zorgen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent, wij zullen dit delen met onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.