Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 2 oktober 2018 interview

6.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De communicatie is slecht. Ik word als contactpersoon niet op de hoogte gehouden. Als ik dingen met het personeel wil bespreken, wordt er niets mee gedaan. Ze beloven beterschap, maar dat komen ze niet na. De verzorging voor mijn moeder is ook slecht. Zij is overgeleverd aan de zorg, maar ze hebben gewoon geen tijd voor haar. Soms wordt ze vergeten. Het geeft mij het gevoel alsof het personeel de bewoners als last ziet. Ze werken niet met hun hart, is mijn idee. Ze hebben geen oog voor de gezondheidssituatie van mijn moeder. Ik moest zelf bij het personeel aangeven dat mijn moeder ziek was, pas toen ondernamen ze stappen. Ik heb mijn klachten bij de klachtenfunctionaris neergelegd. Het is afwachten hoe dit nu gaat verlopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.