Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 21 februari 2017 interview

8.2

De persoonlijke aandacht die mijn schoonmoeder ontvangt en de aandacht die zij hebben voor de mantelzorgers is prima. Als ik vragen heb wordt dit direct schriftelijk en mondeling teruggekoppeld. De persoonlijke touch die zij mijn schoonmoeder geven, dat ze kijken naar de individu en niet alleen naar het ziektebeeld vind ik belangrijk. Mijn schoonmoeder had altijd veel belangstelling voor het nieuws en omdat zij nu heel slecht hoort en ziet, wordt dat nu aan haar voorgelezen en in de groep besproken. Sinds ze bij de Breede Vliet is heeft zij weer een oude hobby opgepakt en dat geeft haar weer een stukje eigenwaarde terug. Ik heb haar weer een stukje levendiger zien worden. Ze staat weer midden in het leven en verzorgd zich zelf weer beter. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar dat gebeurd overal en zodra je dit bespreekbaar maakt wordt er ook wat mee gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.