Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 21 februari 2017 interview

7.8

De zorg vond ik eerst heel goed, maar ik merk dat de zorg achteruit gaat. Op de afdeling is er een wisseling geweest bij het personeel. De nieuwe medewerkers doen hun best, maar het is soms moeilijk voor hen om alles bij te benen. Bovendien zijn ze niet allen bevoegd om alles te doen. Er lopen veel helpenden of stagiaires rond. De aansturing vanuit de leiding is ook niet altijd goed naar mijn idee. Verder vind ik dat er te weinig mensen op de vloer zijn. In het algemeen vind ik het een positief huis. Het opendeurbeleid vind ik heel positief. Dit betekent dat mijn moeder in het hele gebouw rond kan lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.