Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 21 februari 2017 interview

7.8

Er zijn plannen om een nieuw gebouw te bouwen, dit gaat binnen 2 jaar gebeuren. Ze slapen nu met drie personen op de kamer en ik vind het prettiger dat daar dan verandering in komt. Ik hoop dat mijn vrouw dan ook meer privacy krijgt. Tijdens de bouw worden de bewoners afwisselend ondergebracht in nabijgelegen verzorgingshuizen in de omgeving tot hun verdieping af is en dan wordt de volgende groep bewoners tijdelijk verhuisd. Ondanks dat het gebouw binnen afzienbare tijd tegen de vlakte gaat, zien de kamers er altijd keurig netjes en verzorgd uit. Ik ga er regelmatig op uit met mijn vrouw na het middageten. Ik vind het hartstikke goed dat dit mogelijk is. Wat mij opvalt is het tekort aan personeel. Ze krijgen nu wel hulp van leerlingen van de opleiding en vrijwilligers. Zelf help ik mijn vrouw bij de maaltijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.