Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 22 februari 2017 interview

Het is er goed en vertrouwd. De verzorging was heel goed, maar een tijd lang had ik het idee dat ze mijn man maar wat lieten zitten. Ze zeiden: 'Uw man zit veel te slapen en dan laten we hem maar slapen'. Dat vond ik niet zo leuk, want daarvoor laat ik hem daar niet heen gaan. Mijn man wilde er zelf ook niet meer heen. Toen ik een nieuwe casemanager kreeg, werd er meer aandacht aan mijn man besteed. In een schriftje schrijven de medewerkers voor mij op wat ze die dag zoal gedaan hebben en wat mijn man gegeten heeft. Er wordt nu meer werk van gemaakt. ze gaan leuk met mijn man op, hij heeft humor en de rem is eraf en daar gaan ze goed mee om. De zusters doen hun uiterste best en zijn goed en lief voor ons. Ik kan altijd heel goed met ze praten. Er wordt goed geluisterd en dingen worden in het dossier gezet, maar ik weet niet of aan alles gevolg gegeven wordt. De accommodatie is schoon en netjes en de omgeving is mooi met veel groen. Je kunt er mooi wandelen. Ook is er een binnentuin, waar mensen in de zomer gezellig samen buiten zitten. Soms gaan bewoners met een busje naar Intratuin, zodat ze naar bloemen en planten kunnen kijken. Ik zie dat busje vaak rijden met bewoners erin. Voor Kerstmis hadden de zusters liedjes ingestudeerd, ook mantelzorgsters waren uitgenodigd. Er was een kerstdiner, dat heel goed verzorgd was. Het was grandioos. Vaak organiseren ze ook een mantelzorgmiddag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.