Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 9 juni 2017 interview

8.7

Ik ben tevreden over de afspraken. Ik krijg gelijk de goede persoon voor mij die ik op dat moment nodig heb. Men is altijd op tijd en de deskundigheid is prima. De aandacht die ik krijg is ook goed. Ik kan dit niet beter wensen. Het personeel is altijd vrolijk, netjes en zegt beleefd gedag. De zorg sluit op mij aan. Medewerkers verzorgen mij goed en ik kom vaak sterker terug als ik mij niet lekker voel. Ik ben erg gelukkig. Dit is een goed alternatief voor mijn eigen woning waar ik voorheen woonde. Ook luistert het zorgpersoneel goed bij vragen (in zijn algemeenheid). Ik ben blij met de grote tuin die er is en het eten is prima. Ik slaap in een tweepersoonskamer, maar dat vind ik niet erg. De omgeving is tot slot ook prima.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet

Dank u wel voor uw mooie waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.