Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 9 juni 2017 interview

7.5

Ik heb geen klachten over de afspraken. Dit is tot nu toe steeds goed gegaan. De verzorging is goed, alleen moet je soms wachten omdat de meiden het druk hebben. Hier heb ik begrip voor. De ene is meer behulpzaam dan de ander. Over het algemeen is dit prima. Het ligt voor een groot deel ook aan jezelf hoe je behandel wilt worden. Dat ik hier tijdelijk kan wonen is voor mij een uitkomst. Het is nergens beter dan thuis, maar je moet je aanpassen en de hulp hier is een goed alternatief. Het personeel luistert goed. Men weet juist te reageren wanneer je iets vraagt. Qua accommodatie is het een mooie gelegenheid. Een grote tuin en een royale kamer dragen bij dat ik het hier prettig ervaar. Soms wordt helaas niet alles goed opgeruimd. Dit geldt zeker voor alternatief toiletgebruik in de kamer zelf. Het personeel is dan bijvoorbeeld vergeten de po op te ruimen. De kamer is goed verder en had de eerste paar weken een gezellige medebewoonster waar ik leuke gesprekken mee had. Aanbevelen van de Breede Vliet doe ik voor het revalidatiegedeelte. Een ander moet het uiteindelijk toch zelf beslissen vind ik om hier te komen wonen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet

Bedankt voor uw waardering. De aandachtspunten die u noemt nemen wij mee om onze zorg- en dienstverlening nog verder te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.