Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 9 juni 2017 interview

8.3

Ik heb weinig afspraken. Ook heb ik eigenlijk nooit zorg nodig. Ik sta altijd vroeg op en ga zelf uit bed. Afspraken met eten kom soms op tijd en soms te laat. Maar als het te laat komt is dit maximaal 10 minuten. De verzorging heb ik niet nodig. Ik krijg de indruk dat de deskundigheid van de medewerkers goed is. De medewerkers zijn niet allemaal even aardig. De meesten gelukkig wel. De kwaliteit van leven is hier prima. Heerlijk buiten wandelen en de winkels zijn dichtbij. Er wordt niet goed naar mij geluisterd vind ik. Men loopt vaak weg want ze hebben dan geen zin om te luisteren. Als ze wel luisteren is het prima. De accommodatie is keurig. Mijn eigen kamer maak ik zelf schoon. Het personeel bedankt mij hiervoor. Ondanks het feit dat ik last heb van mijn ene arm, maak ik met mijn andere arm schoon. Ik heb de Breede Vliet al eerder aanbevolen en doe het nu weer. Over een van de zusters ben ik erg tevreden en het compliment wat ik haar laatst gaf werd heel hartelijk in ontvangst genomen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet

Hartelijk dank voor uw compliment.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.