Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 21 februari 2017 interview

7.5

Ik vind dat ze heel lief waren voor mijn zus. Ze heeft genoeg aandacht gekregen van de medewerkers. Ik vond het leuk dat ze aandacht gaven aan de verzoeken van de patiënten, wat betreft het eten. Het huiselijke dat thuis gebeurd, dat gebeurde daar ook. Die warmte vond ik heel belangrijk en daardoor voelde mijn zus zich thuis. In de avond bij de televisie kreeg ze soms een lekker hapje. Ze deden altijd leuke dingen, zoals het hebben van muziekavonden. Er was altijd wel iets om te doen. Ze deden wat met de periodes van het jaar, zoals het vieren van kerst en sinterklaas. Ik vond het gebouw netjes en schoon. Ik hoop dat ze op deze manier zo doorgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.