Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 22 februari 2017 interview

6.8

Ik vind het een heel goede instelling met goede zorg en veel belangstelling voor bewoners. De instelling is nu gesloten in verband met een virus. Ik vind het prima dat de artsen dit besloten hebben om verspreiding van het virus tegen te gaan. Ze zijn dus alert. Ik hoop dat het gauw over is. De omgang met mij is heel goed. Als je vaak op bezoek komt, dan word je op de hoogte gehouden. Mijn kinderen houden contact via de computer, via Familienet. Ik vind dat de instelling heel veel organiseert voor patiënten. Er is voldoende aandacht voor afleiding van bewoners. Die worden dan ook betrokken bij de activiteiten in de grote zaal en zomers gaan ze naar buiten, naar een grote tuin, waar ze oefeningen doen. Als ik iets wil bespreken en het kan niet meteen, dan wordt daarvoor een afspraak gemaakt. Er zijn plannen voor de bouw van een nieuw huis, in 2018. Ik vind de huidige accommodatie voldoende. Mijn man had eerst een kamer voor zichzelf alleen, maar moet er nu een delen. Dat vind ik niet zo prettig, want hij heeft geen privacy. Ik heb het regelmatig aangekaart, maar ze kunnen er niets aan doen, omdat het nieuwe gebouw nog niet klaar is. Ze moeten roeien met de riemen die ze hebben. Soms hebben ze door personeelstekort geen tijd. De bewoners hebben constante aandacht nodig en de medewerkers zijn constant bezig de mensen tevreden te stellen, maar ze moeten daar ook de tijd voor hebben. Ze doen alles wat nodig is, maar dat kan niet allemaal in een keer. Het is voor mij een hele geruststelling dat mijn man goed verzorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.