Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 22 februari 2017 interview

7.5

Mijn man heeft het hier naar zijn zin. Hij gaat één dag in de week hier naartoe. Dat gaat goed. Hij wordt netjes opgehaald. Ik vind het wel jammer dat er voornamelijk demente patiënten zitten. Ik had liever jong en oud er tussen zien zitten. Dan trekken ze aan elkaar op. De groep waar mijn man in zit, daar kan hij goed mee opschieten. De medewerkers gaan heel goed met hem om. Ze doen spelletjes, wandelen, muziek luisteren en fietsen. Dat is voor hem goed. Hij heeft zo voor een dag afleiding. Ik heb niet zoveel vragen, maar als er wat is dan kan ik altijd terecht. Het is een mooi stekkie, je zit niet ver van de waterkant af. Het is er schoon en ziet er netjes uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.