Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 21 februari 2017 interview

6.0

Mijn man komt twee dagen in de week in centrum Breede Vliet. Ik wil dat mijn man meer bezig gehouden wordt. Niet alleen maar kruiswoordpuzzels maken, maar dat hij bijvoorbeeld kan sjoelen, darten of kaartspelletjes doen. Dat vind hij misschien wel leuk. Wat ik van mijn man hoor over de medewerkers is positief. Ik heb zelf alleen telefonisch contact en dat gaat ook goed. Ik heb eens in het half jaar een gesprek waar een psycholoog bij is. Ik heb mijn wensen aangegeven en daar wordt niets mee gedaan. Het is een hele nieuwe afdeling. Het is midden in een bewoond centrum. Het is goed toegankelijk. Het is er schoon en netjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.