Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 2 oktober 2018 interview

8.8

Mijn moeder maakt gebruik van de dagbesteding en krijgt thuiszorg. Tijdens de verzorging op de dagbesteding is er geconstateerd dat mijn moeder een medische aandoening had. Zelf was ze daar niet achter gekomen. Ik ben heel blij dat dit naar boven is gekomen. Ik kom elke dag bij mijn moeder op bezoek. Ik merk dat daardoor de communicatie met de thuiszorg heel soepel verloopt. Op de dagbesteding doet mijn moeder mee met schilderen, spelletjes, fitness, wandelen buiten en met elkaar de dag doornemen. Soms wordt er ook een concert georganiseerd. Mijn moeder woont nu nog zelfstandig. De thuiszorg ervaart mijn moeder als prima. Ze zijn heel flexibel. Ze komen in het weekend zelfs drie keer op een dag. Mijn moeder maakt dan geen gebruik van de dagbesteding en daardoor ging ze lopen dwalen. Om dit op te vangen komt de thuiszorg een keer extra. Daar ben ik erg blij mee, want het helpt mijn moeder tegen de eenzaamheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.