Argos Zorggroep, Breede Vliet

uit 71 waarderingen

Waardering van Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet op 14 juli 2021

Ziekte van Alzheimer

Wat een verademing de breede vliet Mijn moeder na 2 verhuizingen Eindelijk Een nieuwe vaste plek Lekker dichtbij bij haar fam De dag van opname hartelijk begroet Met vooral veel aandacht voor mijn moeder Naar haar afdeling de Boeg begeleid en naar haar mooie kamer Ook op de afdeling hartelijk ontvangen Door de verpleging /verzorgsters Nu na bijna 3 weken in de boeg te zijn kan ik niet anders zeggen dan top Wat zijn ze lief voor mij moeder Als ze verdrietig of emotioneel is er een luisterend oor een arm om haar heen een aai over de wang Zo fijn gevoel dat je je moeder met een gerust hart kan achterlaten Op de afdeling maken ze het ook gezellig voor de bewoners met activiteiten of iets anders Dansen ,zingen sjoelen, koken , enz Toppers op de Boeg Ook haar kamer word goed en netjes schoongemaakt Een klein min puntje is , dat we nog wel eens kleding kwijt zijn Ook al is het gelabeld Maar dit komt ook vast goed Voor vragen mogen we altijd bellen

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Breede Vliet - Hoogvliet

Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank daarvoor namens alle betrokken collega's!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Breede Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.