Waardering van Argos Zorggroep, De Es - Spijkenisse op 22 februari 2017 interview

7.5

Mijn man ziet er netjes uit. De zorg is goed. Mijn man is veel op zijn kamer. Ik vind het jammer dat hij niet veel aan activiteiten mee doet. Ik denk niet dat dat gestimuleerd wordt. Daar ben ik niet bij. Er is onlangs wel een uitje geweest met een boot waar hij aan deel heeft genomen. De medewerkers zijn vriendelijk en houden van een geintje. Dat vind ik ook leuk. Ze hebben het hier onlangs heel mooi gemaakt. Er is nu bijvoorbeeld een hele nieuwe ruimte gemaakt, versiert met mozaïek. De huiskamer is gezellig ingericht. Er is veel ruimte in de huiskamers, want er zijn er drie. Mijn man heeft een eigen kamer met een gedeelde badkamer. Ik heel veel waardering voor de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Es? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.