Waardering van Argos Zorggroep, De Meerpaal - Vlaardingen op 21 februari 2017 interview

7.8

De algehele accommodatie waar mijn moeder verblijft ziet er prima uit. Wanneer ik daar op bezoek ben, dan is het overal in het gebouw een warme, huiselijke sfeer. In de gangen is er ook ruimte waar je eventueel kan zitten. De kamer van mijn moeder ziet er heel mooi uit. Zij beschikt over een leuke slaapkamer, woongedeelte, keukenblok en eigen badkamer met toilet. Daar is zij heel blij mee en wij zijn als familie daarover ook tevreden. Mijn moeder heeft ook haar eigen spullen op de kamer, zoals een televisie, koelkast en meubels. Ze kan ook bezoek ontvangen. Dat is ook prettig. De eetzaal op de begane grond ziet er netjes en ruim uit. Daar is ook de mogelijkheid om gezellig een kopje koffie of thee te drinken of een praatje te maken. Ik vind dat het personeel vriendelijk is, zowel naar mijn moeder als naar mij toe. De communicatie met het personeel, met betrekking tot de medische gesteldheid van mijn moeder, kan mijns inziens nog verbeterd worden. Helaas worden wij niet geïnformeerd over de ontwikkelingen bij haar. De extra zorg en aandacht voor mijn moeder, als zij vernaderingen vertoont in haar gedrag, schiet dan tekort. Mijn moeder wordt, voor zover nodig, soms ook ondersteund bij handelingen. Ze kan dat zelf aangeven en over het algemeen kan zij zich nog prima zelfstandig redden. Rondom het gebouw is er een mooie verzorgde tuin waar je ook kan zitten. Nabij is er ook mooi groen te zien. Ik voel mij gerust dat mijn moeder daar verblijft, omdat zij daar in goede handen is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, De Meerpaal - Vlaardingen

Wij zijn blij te lezen dat u vertrouwen hebt in de zorg voor uw moeder. De aandachtspunten rondom de communicatie zullen we bespreken.

Met hartelijke groet,

Het management van De Meerpaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Meerpaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.