Waardering van Argos Zorggroep, De Meerpaal - Vlaardingen op 22 februari 2017 interview

7.5

Het gebouw is gedateerd, maar diverse malen verbouwd. Ze willen het zo goed mogelijk op peil houden. De kamers zijn keurig. De instelling ligt in een rustige omgeving. De verpleging sluit aan bij de zorgvraag van mijn moeder. De medewerkers horen mij heel vriendelijk aan als er afspraken gemaakt moet worden over kleinere dingen, zoals de was, maar die voeren ze niet altijd meteen uit. Ze zijn het wel met me eens maar er komt weinig uit. Ik sta erop dat mijn moeder er altijd keurig uitziet, ze heeft ook keurige kleding, maar er raakt veel zoek. Dat heb ik een paar keer aangekaart, maar dan zeggen ze dat de was nog moet komen. Ze geven me gelijk, maar hebben er geen oplossing voor. Ze weten ook niet waar de kleding blijft. Als je iemand wil spreken is dat vlug geregeld. Bij ziekte zijn ze alert, ze zijn altijd vriendelijk en letten erop of mijn moeder thee of koffie wil. Mijn moeder vindt het prettig in de huiskamer te zitten en dat gebeurt ook. Over de activiteiten ben ik ook zeer tevreden. Zo worden er regelmatig spelletjes gedaan. Mijn moeder heeft haar draai daar gevonden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, De Meerpaal - Vlaardingen

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat uw moeder zich thuis voelt in De Meerpaal. Wij zullen uw aandachtspunten meenemen.

Met hartelijke groet

Het management van De Meerpaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Meerpaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.