Waardering van Argos Zorggroep, De Meerpaal - Vlaardingen op 21 februari 2017 interview

8.5

Ik heb heel vaak geklaagd over ondergoed wat verdwijnt. Ik doe zelf de was maar toch verdwijnt er ondergoed. Ze luisteren goed naar mij maar het komt niet altijd tot uitvoering. De zorg is goed zoals het is. Het is jammer dat het zo'n oud gebouw is maar mijn schoonmoeder heeft er zelf voor gekozen. Ik ben heel erg blij met de mensen die daar werken. Ze besteden echt aandacht aan mijn schoonmoeder en dat is het belangrijkste.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, De Meerpaal - Vlaardingen

Hartelijk dank voor uw waardering en uw aandachtspunten. Wij gebruiken deze om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Met hartelijke groet,

Het management van De Meerpaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Meerpaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.