Waardering van Argos Zorggroep, De Meerpaal - Vlaardingen op 21 februari 2017 interview

Ik vind dat het personeel van deze instelling mijn moeder heel goed heeft ontvangen bij haar aankomst. Dat vond ik geweldig en ik geef hen een dikke tien daarvoor. Ze hebben ons als familie ook goed begeleid. Dit was toen wij het moeilijk hadden dat zij er zou gaan verblijven. Nu ben ik heel erg gerustgesteld dat zij daar zit. Het personeel heeft altijd persoonlijke aandacht voor haar, is alert en observeert haar heel goed. Men behandelt haar echt als mens en zoekt altijd naar een oplossing als er iets plaatsvindt in haar gedrag. Dat vind ik echt heel goed. Het contact met het personeel is uitstekend. Ik vind het fijn dat zij er voor zorgen dat mijn moeder er altijd keurig netjes uitziet en ook goed voorbereid is als wij haar ergens naartoe willen meenemen. Als ze verdrietig is, dan gaan ze bij haar zitten, maken een praatje en troosten haar. Het personeel heeft het druk, maar ik zie dat daarbij de patiënt altijd voor gaat. Dat vind ik het allerbelangrijkste. Ook 's nachts wordt er aandacht aan mijn moeder gegeven. Wij kunnen gezellig op de afdeling zitten en kunnen haar, in overleg, ook meenemen, bijvoorbeeld naar de benedenverdieping of naar huis. De administratieve zaken betreffende mijn moeder verlopen prima. Ik vind het heel fijn dat ik altijd vragen kan stellen aan het personeel. Ze geven goed antwoord. Men is bijzonder attent en respectvol naar mij en de andere familieleden toe. Als contactpersoon word ik heel serieus genomen en goed betrokken bij alle zaken betreffende mijn moeder. Dat vind ik heel fijn. Het gebouw is een keurig onderhouden gebouw. Er is gelegenheid in de hal en in de brasserie tot een gezellig praatje. Je kan er goed zitten en ook koffie drinken. Er heerst in het pand een gezellige sfeer. Het is ook prettig dat er een extra ingang is naast de hoofdingang. Ik heb een aparte toegangspas om naar binnen te gaan. Daardoor hoeft mijn moeder niet een heel eind naar buiten te lopen als we ergens naar toe willen. Ik kan ook sneller naar buiten en naar binnen. Buiten het gebouw is het een leuke omgeving,met een gezellige woonwijk nabij, scholen in de buurt, een speeltuin en je ziet jongeren die voorbij fietsen. Er zijn genoeg wandelpaden voor wandelingen met een rollator en rolstoel. Verder is er een winkeltje in het gebouw en een kapper. Dat is ook heel leuk. De was kan tegen betaling worden gedaan en dat scheelt een heleboel werk. Daarbij wordt er zorgvuldig omgegaan met de kleding. Mijn moeder wordt ook altijd netjes opgemaakt door het personeel. Voor ons als familie is dat heel fijn om te zien. Ze kan zichzelf niet meer opmaken en het is heel prettig, dat het personeel daar ook aandacht aan geeft. Wij zijn daarom heel blij met deze zorginstelling.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, De Meerpaal - Vlaardingen

Heel hartelijk dank voor uw waardering, dit is een enorm compliment voor onze medewerkers. We zullen dit met hen delen.

Met hartelijke groet,

Het management van De Meerpaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Meerpaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.