Waardering van Argos Zorggroep, De Tweemaster - Maassluis op 22 februari 2017 interview

7.3

Er is één keer in het half jaar een oriënterend gesprek. Tussendoor als er iets is, kan ik terecht bij de verpleging om daar over te praten. Het mooiste is dat de medewerkers op het persoonlijke van mijn moeder af gaan. Daar houden ze rekening mee. Dat vind ik heel goed. De medewerkers zijn zacht en heel lief voor haar. Ze maken goed contact. Ik vind het heel knap wat ze doen. Ze hebben helaas te weinig aandacht, vind ik. De zorg die zij nu heeft past zeer zeker bij haar. Ze hebben niet altijd de tijd, er mag wat mij betreft meer zorg bij. Ze hebben het zo druk in de administratie en ze proberen wel naar mij te luisteren. Als dat niet lukt, wordt me verzocht op een later tijdstip terug te bellen. De Tweemaster is helemaal aan het vernieuwen. Ze gaan het gebouw meer inrichten als een verpleeghuis. Het heeft nu de indeling van een verzorgingshuis. Ik zou op de afdeling zelf meer voorzieningen willen zien voor dementerende mensen. Er is geen ruimte om iets met mijn moeder te doen, ze kan bijvoorbeeld best nog wel wat met haar handen. Ze staan met te weinig medewerkers op de afdeling. Daar kunnen ze verder niets aan doen. Dat vind ik heel erg jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Tweemaster ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.