Waardering van Argos Zorggroep, De Tweemaster - Maassluis op 21 februari 2017 interview

8.2

Ik ben heel goed te spreken over de verzorging en verpleging van mijn tante, bij dit verpleeghuis. Ik vind dat de communicatie met het personeel, prima verloopt. Ik heb namelijk het idee dat ik altijd gehoord word, als ik vragen heb. Als ik wat nodig heb, dan gaat het personeel er ook meteen achteraan. Men neemt mijn klachten en opmerkingen serieus en doet er ook wat mee. Verder is het personeel vriendelijk en attent naar mij toe, als contactpersoon van mijn tante. Naar haar toe, is men heel zorgzaam, lief en ook vriendelijk. Als mijn tante wat nodig heeft, zoals ondersteuning bij het aankleden, dan wordt er goed daarop ingegaan. Wanneer ik iets aangeef qua wensen en voorkeuren van mijn tante, wordt daarmee rekening mee gehouden. Dat vind ik goed. Ik waardeer het, dat ik meteen op de hoogte wordt gesteld, als er wat aan de hand is met haar. Momenteel vindt er een verbouwing in het pand plaats. Ik word om de twee weken via de e- mail, over de verbouwing van het huis geïnformeerd. Dat is fijn. Als het personeel mij nodig heeft betreffende mijn tante, dan word ik ook gebeld. Dat vind ik prima. Eén keer in de twee maanden vindt er een evaluatiegesprek over haar gezondheid plaats. Dan wordt er keurig een afspraak gemaakt en men luistert goed naar mij. Verder ruikt het in hele gebouw schoon en fris. Dat vind ik heel belangrijk. Mijn tante wordt ook goed bezig gehouden bij de activiteiten, gedurende haar dagopvang. Dat vind ik ook prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Tweemaster ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.