Waardering van Argos Zorggroep, De Tweemaster - Maassluis op 21 februari 2017 interview

9.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik krijg terugkoppeling van de behandeling die mijn vader krijgt. Ze vertellen wat ze doen en wat ze van plan zijn om te doen. Ik verwacht ook niet anders dan dat ze hier melding van maken. Ze zijn aan het verbouwen en die verbouwing gaat nog 2 jaar duren, maar ze doen hun best. De verpleging heeft er net zoveel last van als de bewoners. Ze leven zich in in de bewoners. Mijn vader moest verhuizen naar een andere afdeling en ze hebben er voor gezorgd dat zijn spullen precies op de zelfde plek kwamen te staan. Hierdoor veroorzaakte het voor mijn vader geen verwarring. Ze denken er goed over na en dat vind ik netjes. Ze bellen me weleens op momenten, waarvan ik mij afvraag of dat wel nodig is. Ze stonden hier niet bij stil, maar toen ik het had aangegeven, is dit opgelost.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Tweemaster ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.