Waardering van Argos Zorggroep, De Tweemaster - Maassluis op 22 februari 2017 interview

Ik vind het personeel buitengewoon goed. De medewerkers zijn zeer betrokken. Er mag wel wat meer personeel aanwezig zijn, met name in de weekenden. Het maken van afspraken gaat goed. Als er iets met met mijn moeder is, word ik direct gebeld en er vindt regelmatig overleg plaats. Ik kan altijd vragen stellen. Zelfs nu er een verbouwing plaatsvindt, en hier mogen ook altijd vragen over worden gesteld. De activiteiten zijn heel divers en worden met regelmaat aangeboden. Mijn moeder vindt het eten erg lekker en wij als familie mogen ook regelmatig mee eten. Ik ben blij dat mijn moeder hier zo goed verzorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, De Tweemaster ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.