Argos Zorggroep, DrieMaasHave

Stadsmolen 101 3146 CT Maassluis
Deze locatie is onderdeel van Argos Zorggroep

Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasHave - Maassluis op 15 juli 2019 Interview

Het is een mooie nieuwe omgeving waar veel met de mensen gedaan wordt. Er zijn veel activiteiten, ook die aansluiten bij de wensen van mijn moeder. Zij houdt van handwerken en de activiteitenbegeleidster helpt haar goed met breien. Ze heeft ook de mogelijkheid naar buiten te gaan naar een afgesloten tuin met groeten en fruit. Je kunt daar lekker in de zon zitten. Er is een mooie ontvangstruimte, een brasserie. Deze is modern ingericht. Je kunt er ook lunchen en een familiefeest vieren. Het personeel van de instelling straalt uit dat het plezier heeft in zijn werk. Ook zijn er veel vrijwilligers. Mijn moeder krijgt dus heel veel aandacht. De medewerkers behandelen haar met veel respect. Zo spreken ze haar met u en mevrouw aan. De intake was heel goed. Mijn moeder kon bijvoorbeeld aangeven hoe laat ze wilde opstaan en hoe ze aangesproken wilde worden. Dat werd duidelijk van tevoren doorgenomen met de familie. Ik vond het ook heel prettig dat mijn moeder via een scherm welkom geheten werd. We kregen koffie, thee en koek. Dat eerste kwartier was heel plezierig en zo is het eigenlijk altijd gebleven. Mijn moeder geeft zelf aan dat ze hier goed zit. Ook ik heb een heel goed gevoel over deze instelling. Ik ben tevreden over de linnenkamer. De dames werken heel goed en ook met gevoel en respect. Al haar kleding wordt gemerkt. Ik breng die zelf naar de linnenkamer. Ze weten daar wie mijn moeder is. Ze doen moeite de mensen te leren kennen. Dat vind ik goed. Ook heb ik een pluim voor de keuken voor het eten op de verjaardag van mijn moeder. Bij de receptie is men altijd vriendelijk. Ook met sterfgevallen gaat de instelling respectvol om. De overledene verlaat via de voordeur de instelling en krijgt een mooie rustige uitgeleide.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, DrieMaasHave - Maassluis

Fijn dat u onze zorg voor uw moeder zo positief ervaart. We zullen dit delen met de betrokken collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasHave? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.