Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasHave - Maassluis op 22 februari 2017 interview

Ik vind de accommodatie menselijk en kleinschalig. De bewoners kunnen naar buiten kijken. Er zijn beneden vier huiskamers met elk acht kamers en boven hetzelfde voor demente mensen. Het is heel huiselijk. De stoelen hebben van achteren wieltjes, zodat je ze makkelijk kunt verplaatsten. De omgeving is mooi. Mijn man ziet vanuit zijn kamer een tuin met een volière en in de verte nog auto's. Hij is dus niet afgesloten van de buitenwereld. Omdat het kleinschalig is, weet ik wie er rondlopen. De verpleging noteert alles en reageert direct, ook wat dokters betreft. Als ze maar denken dat er iets is, dan staan ze bij mijn man, ook al is het zondag. Als ik iets doorgeef, bij voorbeeld dat mijn man een dag naar huis gaat, dan wordt daar rekening mee gehouden. Mijn man zegt dat ze niet luisteren en niets aan hem doen, maar ik zie dat ze heel veel doen. Hij wordt goed verzorgd en dat geeft mij rust. Af en toe wordt er in de huiskamer gekookt. Dat vind ik positief. Ze organiseren van alles voor de mensen. Verder is er goed toezicht op de inname van de medicatie, ze blijven erbij tot mijn man zijn medicijnen geslikt heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasHave? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.