Argos Zorggroep, DrieMaasHave

Stadsmolen 101 3146 CT Maassluis
Deze locatie is onderdeel van Argos Zorggroep

Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasHave - Maassluis op 6 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder is verhuist naar een andere afdeling. Wij vinden de zorg op deze afdeling super. Er wordt naar ons geluisterd. Ik heb aan de verzorgers gevraagd of ze mijn moeder vaker zouden willen douchen. Dat was geen enkel probleem voor ze. Mijn moeder mag nu iedere dag onder de douche en dat vind ik een hele vooruitgang ten opzichte van de afdeling waar ze voorheen zat. We vinden het voor mijn moeder hier heel gezellig. Er wordt heel veel voor haar gedaan. Er wordt gekookt en ze gaan allemaal leuk met elkaar om. Dat vind ik een verbetering ten opzichte van de andere afdeling. We zien dat mijn moeder hier goed wordt opgevangen. Ik vind de verpleegsters heel lief en leuk. Ze geven haar toch wel veel aandacht. De aandacht is hier groter dan op de andere afdeling waar mijn moeder eerst zat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasHave? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.