Argos Zorggroep, DrieMaasHave

uit 115 waarderingen

Informatie over

Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasHave - Maassluis op 11 juni 2018

Mijn moeder verblijft sinds enkele jaren in Driemaashave. Gebouw, locatie, interieur, sfeer en hartelijkheid zijn prima. Er is een fijne brasserie waar je met bezoek kunt zitten. Er worden veel aktiviteiten georganiseerd voor de bewoners. De zorg aan mijn moeder gegeven door verzorgenden is ook goed en prettig te noemen. De communicatie verloopt soms niet helemaal zoals gewenst. Afspraken met arts na overleg worden soms niet geheel nageleefd. Dat heeft ook te maken met wisseling van artsen en artsen in opleiding. Tegenwoordig kan je als contactpersoon meekijken in diverse onderdelen van het cliëntendossier. Het is prettig om ook op deze wijze op de hoogte te blijven. Het onderdeel berichten waar je als 1e contactpersoon een bericht kan schrijven naar geselecteerde hulpverleners werkt m.i niet. Op die berichten komt geen reactie of terugkoppeling. Ook is het lastig dat als Pink Roccade een storing heeft dat 6 dagen moet duren voordat het clientendossier weer is bijgewerkt.

Reactie van/namens Argos Zorggroep, DrieMaasHave - Maassluis

Geachte mijnheer, mevrouw, we danken u voor uw reactie en uitgesproken waardering. Het werken met het Clientportaal heeft onze aandacht. We nodigen u van harte uit om bij vragen contact op te nemen met de teamleider.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasHave? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.