Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasHave - Maassluis op 8 mei 2018 interview

8.8

Mijn vader heeft veel zorg nodig en daarvoor zit hij hier op de juiste plek. Er wordt veel aandacht aan hem geschonken. Er is een cliëntenportaal waar ik altijd kan zien hoe het met mijn vader gaat. De meeste medewerkers zijn aardig tegen mijn vader en laten hem helemaal in zijn waarde. Mijn vader heeft een standaard kamer en heeft daar alles wat hij nodig heeft. Hij kijkt uit op een grasveldje en een school. Het eten wordt soms aangeleverd en soms wordt er zelf gekookt. Er zijn genoeg activiteiten. Mijn vader is erg op zichzelf en daar wordt hij vrij in gelaten. Hij wordt gestimuleerd om aan de activiteiten mee te doen. Ik ben erg tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasHave? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.