Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 21 februari 2017 interview

De informatievoorziening vind ik goed. Als er iets aan de hand is met mijn cliënt dan word ik daar altijd per mail over geïnformeerd. Bij grote problemen bellen ze mij, als er bijvoorbeeld een fout gemaakt is bij de medicatie. Ik vind dat er veel georganiseerd word en de dagbesteding wordt ook goed ingevuld. Voorbeelden van dingen die georganiseerd worden zijn een Caribische avond, zeeman avond en met carnaval en kerst wordt ook iets georganiseerd. De instelling is goed bereikbaar per openbaar vervoer en auto. Het gebouw staat in een bosrijk gebied, waar een goede wandeling tot de mogelijkheden behoort. De voorzieningen in het gebouw zijn een goed restaurant, fysiotherapeut, psycholoog, diëtiste, et cetera.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.