Argos Zorggroep, DrieMaasStede

Voorberghlaan 35 3123 AX Schiedam
Deze locatie is onderdeel van Argos Zorggroep

Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 9 mei 2017 Interview

Overige aandoeningen

De verzorgers zijn vriendelijk. We zijn best wel redelijk tevreden, maar ik heb geen ervaring met andere zorginstellingen. Ik moet de afspraken herhalen tegen de medewerkers. Het wordt niet automatisch nagekomen. Ik vind dat jammer. Als ik het herhaal komt het wel in orde. De verzorgers zeggen dat ze mij op de hoogte houden als er iets is, maar dat gebeurd niet altijd. Ik weet dat de verzorgers het zo ontzettend druk hebben. Ik zie in de avond maar twee verzorgers rondlopen op een afdeling van 32 bewoners. Ik moet in de avond echt op zoek naar een verpleegkundige als ik even iets wil doorgeven. Ik vind dat ze op zich heel erg hun best doen, maar ik denk dat ze dingen vergeten door de werkdruk. Er worden activiteiten gedaan waar je voor moet betalen, maar ik vraag mij af of dat altijd aangepast is op de behoeftes van mijn moeder. Mijn moeder heeft de behoefte om naar buiten te gaan, maar er is maar één keer in de twee weken een vrijwilliger die met haar gaat lopen. Als ik daar kom, zie ik haar vaak alleen maar zitten. Ik vind het jammer dat de bewoners met z'n tweeën gebruik moeten maken van een badkamer. Mijn moeder durft daarom niet naar deze gezamenlijke wc.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.