Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 23 februari 2017 interview

9.2

Er worden heel veel leuke dingen gedaan voor mijn zus. Een keer per twee weken is er muziek of wordt er iets leuks georganiseerd. Ze wordt er altijd bij betrokken. In de ochtend wordt ze aangekleed en haar eten staat klaar. Voor de tijd die de verzorgers hebben, doen ze verschrikkelijk hun best. Ik kan altijd met mijn verhaal bij ze terecht. Ze denken altijd met mij mee. De accommodatie is fantastisch mooi. Mijn zus heeft een mooie eigen kamer. Het gebouw wordt keurig schoongemaakt. Als ik bij het restaurant wil eten, is het ook redelijk betaalbaar. Ik denk dat we blij mogen zijn dat deze huizen er zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.