Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 21 februari 2017 interview

8.5

Ik ben zeer goed te spreken over deze instelling. De behandeling door het personeel naar mijn familielid toe is uitstekend. De benadering door hen naar mij toe is ook goed. De afspraken worden nagekomen en als er wat is, kan ik dat gewoon aangeven. Ik vind ook dat er goed wordt geluisterd naar mij. Er wordt altijd aandacht aan mij gegeven als ik binnenkom. De verzorging en verpleging voor mijn familielid verloopt uiterst prima. Het gebouw ziet er niet oud uit en is ook heel netjes onderhouden. Het heeft een frisse, nieuwe uitstraling. Dat is heel fijn. De sfeer is goed. In het gebouw bevinden zich prima voorzieningen, zoals een restaurant, kapper en een leuk winkeltje. Mijn familielid vindt dat allemaal heel leuk. Aan haar gezicht kan ik merken dat zij tevreden is over haar verblijf. Ze ziet er niet verdrietig uit als ik bij haar op bezoek kom. Bij het gebouw is een nette, verzorgde tuin en een leuke binnentuin met onder andere wat kippen en konijnen. Als therapie wordt daarvan ook gebruik gemaakt door de bewoners. Zij mogen dan de dieren aaien. Ik vind het heel mooi dat dat kan. De tuinen zijn afgeschermd en dat is ook goed, want dat geeft een veilig gevoel. Mijn familielid kan zo ook niet zomaar weglopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.