Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 17 mei 2010

5.0

Ik heb hier een tijdje stage gelopen. De dagbehandeling lijkt naar mijn idee goed georganiseerd, met een afwisselend programma voor de mensen die komen. Ten tijde van mijn stage werkte ik op een somatische afdeling. Sommige dingen die gebeurden vond ik mensonterend. Met name het wassen van de mensen op zes persoonskamers met als afscheiding alleen een dun gordijntje en de toiletgangen van mensen die met een tillift geholpen moesten worden. Diep triest hoe dat gebeurde. Tevens was er een gebrek aan genoeg personeel, waardoor het ook wel gebeurde dat er onkundige mensen rondliepen. Nu, vijf jaar later, wordt de zorginstelling verbouwd waarbij er meer kamers komen voor mensen alleen. Dit kan de zorg en de privacy van de mensen alleen maar ten goede komen. Nu na de verbouwing ben ik wel benieuwd of de verzorging ook beter wordt en of er minder tekorten aan personeel zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.