Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 21 februari 2017 interview

6.7

Ik vind dat het gebouw, waar mijn moeder verblijft, netjes en schoon uitziet. De kamer van mijn moeder ziet er ook mooi en netjes uit. Ze heeft haar eigen badkamer en toilet. Dat is voor haar prettig. Het is ook fijn, dat ze ruimte heeft voor haar eigen spullen, zoals de televisie, wat foto's en plantjes. Het pand is gelegen in een rustige omgeving. Er is in het gebouw een mooie kantine en schone toiletten voor de bezoekers op de begane grond. Ik vind dat het goed geregeld is, wat betreft het weglopen van de bewoners. Daarvoor heeft mijn moeder een speciaal armbandje ter bescherming. Als mijn moeder langs de eerste deur geweest is, dan kan zij door dat armbandje niet door de tweede deur. Dit geeft een veilig gevoel. Ik vind echter, dat het personeel niet goed luistert, als ik iets aangeef. De ondersteuning qua zorg en verpleging aan mijn moeder verloopt nog slecht. Ik vind ook, dat men niet alert genoeg is bij haar. De afspraken die ik maak met de ene verzorger, gaat ook langs de andere verzorger. Dat vind ik geen goede zaak. Ik hoop dat hierin verbetering komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.