Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 22 februari 2017 interview

6.5

Ik vind de accommodatie, uitstraling en voorzieningen heel goed. Er is een goede brasserie aanwezig. Het gebouw is ruim en licht en het is gezellig aangekleed. De activiteiten zijn erg leuk en gevarieerd. Er is regelmatig een bingo en etentjes met familie. Er wordt ook een filmavond of modeshow georganiseerd. Er is weinig personeel aanwezig, daardoor duurt de verzorging langer. De communicatie zou beter kunnen. Het maken van afspraken met mijn vader gaat goed. Bijvoorbeeld op tijd naar de kapper gaan of een tandartsafspraak gaat altijd goed. Het maken van afspraken met de familie is lastig. Er wordt niet altijd teruggebeld of teruggekoppeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.