Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 21 februari 2017 interview

7.8

Ik voel mij gehoord en ze luisteren goed naar mij als ik aangeef dat ik wat veranderd wil hebben in de verzorging van mijn schoonmoeder. Op en aanmerkingen wordt wat aangedaan. Ik laat haar met vertrouwen daar achter. De gehele organisatie zit goed in elkaar. Als ik aangeef dat zij op een bepaalde manier aangekleed moet worden, dan wordt hier ook naar geluisterd. Als er iets veranderd, dan wordt ik gebeld of ik hiermee akkoord ben. Ik vind ze gastvrij en warm. Dit geldt voor de receptie, de brasserie, vrijwilligers en het verplegend personeel. Ze maken uitjes naar de Keukenhof, de kerstmarkt en wandelingen in de tuin. Er wordt regelmatig op de huiskamer vers gekookt. Er is veel persoonlijke aandacht. Het is een vrij nieuw huis en in het begin ging er wel eens iets mis, maar daar werd dan over gesproken. Er worden informatie thema middagen georganiseerd voor familieleden. Ook wordt de dag van de Mantelzorg gehouden, dan wordt er een etentje georganiseerd met aansluitend een cabaretvoorstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.