Argos Zorggroep, DrieMaasStede

uit 57 waarderingen

Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 14 september 2021

Ziekte van Alzheimer

Mijn schoonmoeder van 90, woont sinds een jaar in DrieMaasstede. Ze wordt heel goed en liefdevol verzorgd en het is een fijn verzorgingshuis met zeer regelmatig gezelligheid en/of activiteiten in De Brasserie of op de woonkamer boven, gezamenlijk of individueel. Buiten is het ook heerlijk zitten met elkaar met veel groen om ons heen. Als familie worden we ook goed gehoord. We zijn heel tevreden. Door de regelmaat en goede verzorging hebben we de indruk dat de Alzheimer niet zo snel gaat bij haar, wat heel fijn is natuurlijk. Soms is het een beetje te druk voor haar en doet ze niet mee met een activiteit, maar dat wordt allemaal netjes gerespecteerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.